FAIL : Singa yang Lapar Cuba Baham Kerbau (7 Photos)
Home » » FAIL : Singa yang Lapar Cuba Baham Kerbau (7 Photos)

FAIL : Singa yang Lapar Cuba Baham Kerbau (7 Photos)

15 Comments
Kita biasanya ingat singa boleh bunuh mana-mana haiwan yang mereka nak makan. Tetapi kali ini anda akan menyaksikan seekor singa yang FAIL dalam kes mencari makanan. :-))







15 comments:

  1. kesian,smpi kat tgh jalan pon x dpt2 gak..kuat cik kerbau nie

    ReplyDelete
  2. laaa... siannya singa 2. ke die juz nk men ggit2 dgn krbau 2?

    ReplyDelete
  3. singa tu terdesak .. adoi .. kesian plak aku tgk singa tu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan. . . ape kate MOL.fm sedekah tangan kat cik rimau tu. . . tangan ade 2 kan. . . x salah bagi satu. . .

      Delete
  4. adduuuiii itu bukan lembu larr itu seladang kot...

    ReplyDelete
  5. sape plak ckp tu lembu. dah sah2 tu kerbau..haha lu lg failed!

    ReplyDelete
  6. kesiannye singa tu...kurus sgt...mmg dia lapo sgt aa tu...xde kederat da...huhu

    ReplyDelete
  7. Assalamu'alaikum..

    nak bgtau, disini ada promosi sempena hari raya..
    barang2 fashion diskaun till 75% :)
    cepat2 pre-order sekarang..

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.226868350794332.1073741830.147937595354075&type=1

    ReplyDelete
  8. Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮

    ReplyDelete
  9. Aku ingat nak jumpe singa tu ajak berbuka puasa sekali la...sian dia kurus sangat...tak salah aku sedekah kan di bulan mulia ni?

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri